• EN

Serviciile Noastre

Va oferim urmatoarele servicii...

Schimb ulei motor

In durata de viata a motoarelor cu ardere interna, unul dintre cel mai importante consumabile este uleiul de motor. Multi il considera o piesa de schimb, o componenta a motorului, dar in acest caz trebuie mentionat, ca discutam despre o piesa de schimb care daca nu este conforma, duce la deteriorarea sau distrugerea celorlalte piese componente ale motorului.

 

Schimbul uleiului de motor reprezintă una din cele mai importante operaţiuni de întreţinere a autovehiculului. Prin funcţionarea motorului un număr însemnat de componente se află în mişcare între care apar forțe de frecare, care trebuie reduse.
În plus, numarul de km, timpul, modul de exploatare a autovehiculului de către fiecare dintre dvs. şi calitatea carburantului utilizat generază pierderea calităţilor de lubrifiere a uleiului.
În vederea funcţionării optime a autovehiculului dvs. echipa Servicenter recomandă efectuarea schimburilor periodice de ulei în conformitate cu specificaţiile producatorului din punct de vedere a intervalelor de kilometrii cât şi a intervalelor de timp.

Pentru a raspunde acestor exigente vă oferim o gama variată de tipuri de ulei, aditivi şi operaţiuni specifice pentru a garanta buna funcționare și performanțele autovehiculului.

Schimb ulei cutie viteză

Cutia de viteze a unui autovehicul este un angrenaj complex prin intermediul căruia puterea motorului este transferată spre roţi. La funcţionarea optimă a acesteia contribuie, în mare parte, uleiul din interior care permite lubrifierea componentelor.

În condiţiile de exploatare curente în interiorul cutiei se crează forţe extreme ce generează frecări și temperaturi înalte determinând pierderea calităţilor uleiului din cutia de viteze.

Acesta este motivul pentru care producătorii recomandă schimbarea uleiului din cutia de viteze la anumite intervale. Din motive tehnice, multe firme de service aleg solutia simplă de golire parţială a uleiului din cutia de viteze şi completarea ulterioară a acestuia, ceea ce conduce la un schimb efectiv a aproximativ 40% - 60% din cantitatea de ulei. Acest schimb parţial afectează buna funcţionare a cutiei de viteze putând contribui la diminuarea performanţelor de funcţionare sau chiar defectarea acesteia.

De aceea, echipa servicenter vă recomandă schimbul total prin tehnica de vacuum la intervalele de service recomandate de producător.

Schimb filtre
Filtrele au unul dintre cele mai importante roluri pentru buna funcționare a autovehiculului. Câteva dintre acestea sunt:
  • Filtrul de ulei
Filtrele de ulei motor au rolul de a filtra toate impurităţile uleiului, prevenind astfel uzura motorului şi păstrând de asemenea calitatea lubrifiantului o perioadă cât mai lungă de timp, pentru a-i menţine proprietăţile de ungere nealterate. Ele au o anumită perioadă de utilizare, specificată de către producatori, după care trebuie înlocuite, odată cu uleiul. 
 
          
Cel mai mare duşman al motorului este murdăria din organele acestuia, provenită prin diverse căi, care contaminează uleiul. Acesta, antrenat din baia de ulei şi direcţionat sub presiune către părţile în mişcare din motor are rolul de a unge, raci și curăța părţile componente ale motorului. Capacitatea lubrifianţilor moderni de a curăţa murdăria din motor este completată de rolul foarte important al filtrului de ulei de a reţine aceste impurităţi, protejând astfel motorul.
          
Uleiul de motor şi filtrul de ulei aferent trebuie schimbate împreună la un număr de kilometri sau la o anumită perioadă de timp, indicate de constructorul motorului. Dacă se schimbă doar uleiul de motor fără sa se schimbe şi filtrul, uleiul murdar va recircula prin motor, deoarece filtrul vechi nu va mai avea capacitatea de a mai curăţa uleiul.
  • filtru aer

    Producătorul autovehiculului dvs. evidenţiază necesitatea de a schimba filtrul de aer la intervale regulate pentru funcţionarea optimă. Echipa Servicenter doreşte însă să puncteze că aceste intervale au caracter general fiind aplicabile în condiţii de exploatare a autovehiculului într-o atmosferă cu o puritate medie, astfel, utilizarea unui filtru de aer colmatat duce la o filtrare defectuoasă al aerului care intra în motor. Particulele fine de praf care nu sunt filtrate corespunzator duc la o uzura accelerată ale pieselor interne ale motorului. Pe de altă parte un filtru înfundat duce la pierderi de putere ale motorului și forțarea sistemului de anexe. 

    De aceea, echipa Servicenter evaluează starea filtrului de aer propunându-vă solutia optimă pentru autovehiculul dvs. corelată cu modul de exploatare, mergând până la echiparea cu filtre ce conduc la creşterea puterii motorului.

 

  • filtru polen

 

Funcţionarea sistemului de aer condiţionat/climatizare este mult influenţată de starea filtrului de polen. Utilizarea unui filtru de polen îmbâcsit are efecte negative asupra componentelor sitemului de aer condiţionat/climatizare, determină acumularea de depuneri în tubulatura de aer şi nu în ultimul rând este una din sursele de miros neplăcut din habitaclu.


  • De aceea, echipa servicenter evaluează starea filtrului de polen propunându-vă soluţia optimă pentru autovehiculul dvs. corelată cu modul de exploatare.

 

  • filtru carburant

    Producătorul autovehiculului dvs. evidenţiază necesitatea de a schimba filtrul de carburant la intervale regulate pentru funcţionarea optimă a motorului. Echipa Servicenter doreşte însă să puncteze că aceste intervale au caracter general fiind aplicabile în condiţiile utilizării unor carburanţi cu anumite specificaţii de calitate. Din nefericire, pe piaţa carburanţilor există şi produse inadecvate specificaţiilor producătorului ceea ce face ca proprietăţile filtrului de carburant să fie mult diminuate, cu efecte negative asupra funcţionării motorului.

    De aceea, echipa servicenter vă propune schimbarea filtrului de carburant la intervale adaptate calităţii carburanţilor utilizaţi evitând în acest fel o funcţionare defectuoasă a autovehiculului .
Schimb bujii

Rolul bujiilor :

 

Motor pe benzină:

 

Bujiile au rolul de a aprinde amestecul carburant in camera de conbustie, prin producerea unei scantei la primirea impulsului electric dat de bobina de inductie.Acest impuls electric este transmis prin fisa de curent care este fixata in capul bujiei,astfel la primirea impulsului electric bujia va face un arc electric intre electrod si lemela de masa.

 

Bujia este o piesa foarte importanta in regimul de functionare al motorului, fara de care motorul nu ar avea aprindere si implicit nu ar porni.

 

înlocuirea bujiilor se face in mod regulat, la intervale de timp (în funcție de specificațiile producatorilor) sau maximum 60.000 de kilometrii.

 

Este importanta inlocuirea bujiilor la interval regulat pentru a evita probleme cauzate de bujiile uzate precum consumul marit, mers dereglat al motorului si multe alte simptome.

 

Cele mai des intalnite simptome ale bujiilor uzate sunt cresterea consumului cu 1-2 chiar 3 litrii la suta de kilometrii si mersul dereglat.O bujie defecta la motorul cu 4 pistoane face ca motorul sa mearga intrerupt, sa mearga in doar 3 pistoane astfel se pot simti fluctuatii la relanti si mici intreruperi la accelerare.Este mult mai greu de indentificat insa o bujie defecta la motoare cu 5 sau mai multe pistoane, efectul de mers intrerupt este diminuat cu cat numarul de pistoane creste.

 

 

Motor diesel

 

La motoarele diesel aprinderea are loc prin comprimare, combustibilul fiind injectat la presiune mare doar cand aerul este comprimat (la sfarsitul cursei de compresie a pistonului). Astfel aceste motoare nu au nevoie de scanteie si teoretic nu au nevoie nici de bujii. Totusi aceste bujii incandescente pe care le gasim la motoarele diesel sunt un alt fel de bujii. Rolul lor este sa creasca temperatura din camera de ardere, pentru o pornire mai ușoară a motorului. Ele isi fac simtita prezenta mai ales cand motorul e rece, iarna de exemplu. Cand punem contactul la un motor diesel vedem pe bord acel martor specfic care ramane aprins cateva secunde pentru a ne atentiona ca sunt actionate faimoasele bujii incandescente.

 

Bujiile cu incandescență sunt piese consumabile, care asemenea bujiilor cu scânteie necesită înlocuirea la o anumită perioadă de timp sau număr de km.

 

Contrar opiniei multora, bujiile incandescente raman active si dupa pornirea motorului, pana la 15 minute, in functie de strategia adoptata si tipul de motor cu scopul stabilizarii functionarii motorului in faza de functionare la rece reducand astfel zgomotulul de combustie si emisiile poluante.

 

O defectiune la sistemul de bujii incandescente inseamna de obicei ori bujii nefunctionale (arse) ori bujii incandescente uzate sau imbatranite al caror timp de pre-incazire creste si nu-si mai indeplinesc corespunzator functia.

 

 

Provocarea apare dupa ce masina parcurge peste 100 000 km deoarece cam de atunci incep sa se consume, sa se arda aceste bujii. Din cauza sectiunii foarte mici a acestor componente si din cauza funinginii specifice motorinei bujiile incandescente foarte des se intepenesc si sunt foarte greu de desfiletat. Parte cu adevarat neplacuta este cand acestea se rup la desfacere si ramane o parte din ele in chiuloasa. Este neplacut deoarece de multe ori nu se poate scoate aceasta ramasita de bujie decat daca se demonteaza chiuloasa de pe motor, operatiune care implica timp si bani.

 

 

Schimb plăcuţe frână, saboţi frână

Importanța sistemului de franare

Echipamentul de frânare reprezintă totalitatea sistemelor de frânare de pe un automobil, care au rolul de a reduce viteza automobilului parțial sau până la oprire și de a-l menține în poziție de staționare dacă acesta a fost deja oprit. Capacitatea de frânare a unui automobil are o importanță deosebită, deoarece determină direct securitatea activă a automobilului şi posibilitatea de utilizare integrală a vitezei și accelerației acestuia în timpul exploatării. 

Sistemul de frânare de serviciu constituie principalul sistem de frânare al automobilului aflat la dispoziția conducătorului auto. Acesta trebuie să funcționeze în mod sigur și eficient, indiferent de starea de încărcare și viteză și să acționeze pe toate roțile.

Sistemul de frânare de parcare este compus din toate elementele care permit menținerea automobilului în poziție staționară, printr-o acționare mecanică, chiar și pe o suprafața înclinată, un timp nelimitat, mai ales în absența conducătorului auto.

 

Componentele sistemului de frânare sunt:

  • pompă frână
  • unitate ABS
  • etrieri și/sau cilindrii receptori
  • discuri și/sau tamburi frână
  • plăcuțe frână
  • saboți frână
  • conducte și furtune de presiune
  • elemente conexe
  • lichid frână
  • senzori

Intreținerea curentă a sistemului de frânare implică înlocuirea lichidului de frana odată la doi ani, a placuțelor si a discurilor în funcție de modul de exploatare, a garniturilor și etanșărilor sistemului hidraulic ori de cate ori este necesar.

De aceea echipa Servicenter vă recomanda verificarea sistemului de franare cel puțin la fiecare revizie, având în vedere ca este vorba de siguranța dumneavoastră.

Curăţare sistem aer condiţionat - climatizare

Chiar în condiţiile unei exploatări optime a sistemului de aer condiţionat / climatizare în tubulatură vor aparea depuneri de praf şi microorganisme ce sunt dăunătoare sănătăţii dvs. Toate acestea reprezintă una din sursele mirosurilor neplăcute din autovehicul ce pot fi înlăturate printr-o tehnologie specială de igienizare a întregului sistem.

De aceea, echipa Servicenter vă propune efectuarea periodică a operţiunilor de igienizare a sistemului de aer condiţionat / climatizare pentru a beneficia de funcţionarea conformă a acestuia. Solutia nu sunt odorizantele de maşină!

Servicii curăţătorie şi cosmetică auto

Exterior

Echipa servicenter vă oferă servicii profesionale de curăţătorie şi cosmetică a caroseriei exterioare pentru a pune în valoare imaginea autovehiculului dvs. Aparatura şi substanţele utilizate garantează obţinerea unor rezultate deosebite fără a afecta în timp vopseaua şi/sau lacul.

Interior

Echipa servicenter vă oferă servicii profesionale de curăţătorie şi cosmetică a interiorului autovehicului în funcţie de natura acestuia (tapiserie/piele) pentru confortul dvs. Aparatura şi substanţele utilizate garantează obţinerea unor rezultate deosebite.

Compartiment motor

Echipa servicenter propune servicii de curăţătorie şi cosmetică a compartimentului motor fără a afecta parametrii de funcţionare a autovehiculului cu scopul de a vizualiza starea componentelor acestuia precum şi pentru a asigura o ambianţă plăcută în habitaclu.

Alte servicii
  • schimb distribuție
  • reparații motor
    • segmentare
    • schimb cuzineți
    • înlocuit garnituri chiulase
    • reparații chiulase
    • reparații ale sistemului de alimentare cu combustibil (injectoare, pompe injecție, etc)
    • reparații ale sistemului de admisie ( turbine, EGR, etc)
  • electronică auto
    • depanare, diagnosticare probleme electrice
    • montaj închidere centralizată
    • montaj alarme auto
    • montaj sisteme ajutătoare parcare ( senzori, sistem video, etc)
  • montaj modul tractare
    • carlige de remorcare
    • instalații electrice carlige de remorcare
  • diagnoză instalaţie iluminare
    • verificare funcţionare
    • schimb becuri
    • reglaj faruri și măsurare luminozitate

 

  • verificare funcţionare şi schimb ştergători parbriz/lunetă/faruri
     
  • verificare nivel şi completare lichid:
    • instalaţie spălare parbriz
    • instalaţie răcire motor
    • instalaţie servodirecţie
    • sistem frânare

 

  • operațiuini de vulcanizare
    • verificare stare pneuri
    • înlocuit anvelope
    • echilibrat roți
    • reparații pene auto 
  • verificare sistem de încarcare
    • test acumulator
    • test de încărcare
    • test de consumatori

 

  • service sistem climatizare
    • verificare etanșeitate sistem freon
    • încarcari instalații cu freon
    • reparații/înlocuiri piese componente sistem
  • geometrie roți
  • înlocuit anvelope 

Cum procedam

Stim ca timpul tau este valabil...
  • 1. Trimite datele masinii
  • 2. Faci o rezervare
  • 3. Noi Reparam, fixam
  • 4. Masina gata de drum!