Va oferim urmatoarele servicii...
In durata de viata a motoarelor cu ardere interna, unul dintre cel mai importante consumabile este uleiul de motor. Multi il considera o piesa de schimb, o componenta a motorului, dar in acest caz trebuie mentionat, ca discutam despre o piesa de schimb care daca nu este conforma, duce la deteriorarea sau distrugerea celorlalte piese componente ale motorului.
Schimbul uleiului de motor reprezintă una din cele mai importante operaţiuni de întreţinere a autovehiculului. Prin funcţionarea motorului un număr însemnat de componente se află în mişcare între care apar forțe de frecare, care trebuie reduse.
În plus, numarul de km, timpul, modul de exploatare a autovehiculului de către fiecare dintre dvs. şi calitatea carburantului utilizat generază pierderea calităţilor de lubrifiere a uleiului.
În vederea funcţionării optime a autovehiculului dvs. echipa Servicenter recomandă efectuarea schimburilor periodice de ulei în conformitate cu specificaţiile producatorului din punct de vedere a intervalelor de kilometrii cât şi a intervalelor de timp.
Pentru a raspunde acestor exigente vă oferim o gama variată de tipuri de ulei, aditivi şi operaţiuni specifice pentru a garanta buna funcționare și performanțele autovehiculului.
Cutia de viteze a unui autovehicul este un angrenaj complex prin intermediul căruia puterea motorului este transferată spre roţi. La funcţionarea optimă a acesteia contribuie, în mare parte, uleiul din interior care permite lubrifierea componentelor.
În condiţiile de exploatare curente în interiorul cutiei se crează forţe extreme ce generează frecări și temperaturi înalte determinând pierderea calităţilor uleiului din cutia de viteze.
Acesta este motivul pentru care producătorii recomandă schimbarea uleiului din cutia de viteze la anumite intervale. Din motive tehnice, multe firme de service aleg solutia simplă de golire parţială a uleiului din cutia de viteze şi completarea ulterioară a acestuia, ceea ce conduce la un schimb efectiv a aproximativ 40% - 60% din cantitatea de ulei. Acest schimb parţial afectează buna funcţionare a cutiei de viteze putând contribui la diminuarea performanţelor de funcţionare sau chiar defectarea acesteia.
De aceea, echipa servicenter vă recomandă schimbul total prin tehnica de vacuum la intervalele de service recomandate de producător.
Funcţionarea sistemului de aer condiţionat/climatizare este mult influenţată de starea filtrului de polen. Utilizarea unui filtru de polen îmbâcsit are efecte negative asupra componentelor sitemului de aer condiţionat/climatizare, determină acumularea de depuneri în tubulatura de aer şi nu în ultimul rând este una din sursele de miros neplăcut din habitaclu.
Rolul bujiilor :
Motor pe benzină:
Bujiile au rolul de a aprinde amestecul carburant in camera de conbustie, prin producerea unei scantei la primirea impulsului electric dat de bobina de inductie.Acest impuls electric este transmis prin fisa de curent care este fixata in capul bujiei,astfel la primirea impulsului electric bujia va face un arc electric intre electrod si lemela de masa.
Bujia este o piesa foarte importanta in regimul de functionare al motorului, fara de care motorul nu ar avea aprindere si implicit nu ar porni.
înlocuirea bujiilor se face in mod regulat, la intervale de timp (în funcție de specificațiile producatorilor) sau maximum 60.000 de kilometrii.
Este importanta inlocuirea bujiilor la interval regulat pentru a evita probleme cauzate de bujiile uzate precum consumul marit, mers dereglat al motorului si multe alte simptome.
Cele mai des intalnite simptome ale bujiilor uzate sunt cresterea consumului cu 1-2 chiar 3 litrii la suta de kilometrii si mersul dereglat.O bujie defecta la motorul cu 4 pistoane face ca motorul sa mearga intrerupt, sa mearga in doar 3 pistoane astfel se pot simti fluctuatii la relanti si mici intreruperi la accelerare.Este mult mai greu de indentificat insa o bujie defecta la motoare cu 5 sau mai multe pistoane, efectul de mers intrerupt este diminuat cu cat numarul de pistoane creste.
Motor diesel
La motoarele diesel aprinderea are loc prin comprimare, combustibilul fiind injectat la presiune mare doar cand aerul este comprimat (la sfarsitul cursei de compresie a pistonului). Astfel aceste motoare nu au nevoie de scanteie si teoretic nu au nevoie nici de bujii. Totusi aceste bujii incandescente pe care le gasim la motoarele diesel sunt un alt fel de bujii. Rolul lor este sa creasca temperatura din camera de ardere, pentru o pornire mai ușoară a motorului. Ele isi fac simtita prezenta mai ales cand motorul e rece, iarna de exemplu. Cand punem contactul la un motor diesel vedem pe bord acel martor specfic care ramane aprins cateva secunde pentru a ne atentiona ca sunt actionate faimoasele bujii incandescente.
Bujiile cu incandescență sunt piese consumabile, care asemenea bujiilor cu scânteie necesită înlocuirea la o anumită perioadă de timp sau număr de km.
Contrar opiniei multora, bujiile incandescente raman active si dupa pornirea motorului, pana la 15 minute, in functie de strategia adoptata si tipul de motor cu scopul stabilizarii functionarii motorului in faza de functionare la rece reducand astfel zgomotulul de combustie si emisiile poluante.
O defectiune la sistemul de bujii incandescente inseamna de obicei ori bujii nefunctionale (arse) ori bujii incandescente uzate sau imbatranite al caror timp de pre-incazire creste si nu-si mai indeplinesc corespunzator functia.
Provocarea apare dupa ce masina parcurge peste 100 000 km deoarece cam de atunci incep sa se consume, sa se arda aceste bujii. Din cauza sectiunii foarte mici a acestor componente si din cauza funinginii specifice motorinei bujiile incandescente foarte des se intepenesc si sunt foarte greu de desfiletat. Parte cu adevarat neplacuta este cand acestea se rup la desfacere si ramane o parte din ele in chiuloasa. Este neplacut deoarece de multe ori nu se poate scoate aceasta ramasita de bujie decat daca se demonteaza chiuloasa de pe motor, operatiune care implica timp si bani.
Importanța sistemului de franare
Echipamentul de frânare reprezintă totalitatea sistemelor de frânare de pe un automobil, care au rolul de a reduce viteza automobilului parțial sau până la oprire și de a-l menține în poziție de staționare dacă acesta a fost deja oprit. Capacitatea de frânare a unui automobil are o importanță deosebită, deoarece determină direct securitatea activă a automobilului şi posibilitatea de utilizare integrală a vitezei și accelerației acestuia în timpul exploatării.
Sistemul de frânare de serviciu constituie principalul sistem de frânare al automobilului aflat la dispoziția conducătorului auto. Acesta trebuie să funcționeze în mod sigur și eficient, indiferent de starea de încărcare și viteză și să acționeze pe toate roțile.
Sistemul de frânare de parcare este compus din toate elementele care permit menținerea automobilului în poziție staționară, printr-o acționare mecanică, chiar și pe o suprafața înclinată, un timp nelimitat, mai ales în absența conducătorului auto.
Componentele sistemului de frânare sunt:
Intreținerea curentă a sistemului de frânare implică înlocuirea lichidului de frana odată la doi ani, a placuțelor si a discurilor în funcție de modul de exploatare, a garniturilor și etanșărilor sistemului hidraulic ori de cate ori este necesar.
De aceea echipa Servicenter vă recomanda verificarea sistemului de franare cel puțin la fiecare revizie, având în vedere ca este vorba de siguranța dumneavoastră.
Chiar în condiţiile unei exploatări optime a sistemului de aer condiţionat / climatizare în tubulatură vor aparea depuneri de praf şi microorganisme ce sunt dăunătoare sănătăţii dvs. Toate acestea reprezintă una din sursele mirosurilor neplăcute din autovehicul ce pot fi înlăturate printr-o tehnologie specială de igienizare a întregului sistem.
De aceea, echipa Servicenter vă propune efectuarea periodică a operţiunilor de igienizare a sistemului de aer condiţionat / climatizare pentru a beneficia de funcţionarea conformă a acestuia. Solutia nu sunt odorizantele de maşină!
Exterior
Echipa servicenter vă oferă servicii profesionale de curăţătorie şi cosmetică a caroseriei exterioare pentru a pune în valoare imaginea autovehiculului dvs. Aparatura şi substanţele utilizate garantează obţinerea unor rezultate deosebite fără a afecta în timp vopseaua şi/sau lacul.
Interior
Echipa servicenter vă oferă servicii profesionale de curăţătorie şi cosmetică a interiorului autovehicului în funcţie de natura acestuia (tapiserie/piele) pentru confortul dvs. Aparatura şi substanţele utilizate garantează obţinerea unor rezultate deosebite.
Compartiment motor
Echipa servicenter propune servicii de curăţătorie şi cosmetică a compartimentului motor fără a afecta parametrii de funcţionare a autovehiculului cu scopul de a vizualiza starea componentelor acestuia precum şi pentru a asigura o ambianţă plăcută în habitaclu.